Utmanad: Favorit TV-program.

Blev utmanad av Emilia att lista mina favorit tv-program. Så jag gör mig ett försök att listar mina 5 bästa tv-program, hinner tyvärr inte se så mycket på tv som jag skulle vilja men det här är dom jag kan hinna se ibland iallafall.


109823-41

1. LOST. Men självklart ligger den som etta, det här programet kan man inte slita sig ifrån, det är något jag bara MÅSTE följa helt enkelt.


109823-42

2. Vänner. Det är kluvet vad man tar på resten av placeringarna men det fick bli vänner som är min nya förälskelse efter att ha fått absolut första boxen i 19års present. Den här serien är så himla rolig och är mer än värd sin plats som tvåa.


109823-43

3 That 70´s show. Jag kan bara inte SLUTA titta på dom här programen, så galet bra! Sedan det började sändas i 4an så har jag kollat på säkert alla, och vissa fler än en gång eftersom dom har varit tvunga att visa om serien x antal gånger. Alla deras knäppa upptåg gör att man helst av allt vill ha alla boxar, här och NU! Måste införskaffas..


109823-44

4. Ett herrans liv. Jaa det kan man utan tvekan säga att det är när dom här två, Filip och Fredrik är igång. Jag kan inte sluta bli förvånad över vad för sjuka grejer dom kan komma på men det blir sevärt varje gång och verkligen ett tv-program som gick rakt in i hjärtat efter att ha sett deras "100 höjdare" som verkligen är en höjdare.


109823-45

5. Äntligen hemma. Märkligt nog lägger jag med det här programet som en av mina favoriter. Men jag är så sjukt förtjust i inredningsprogram eller program överhuvudtaget där dom gör om saker. Och äntligen hemma har varit en favorit mycket länge. Gillar det dom gör, oftast enkla saker som man faktiskt KAN göra själv.


Det var då min härliga lista av favvis program, det finns självklart sååå många mer som jag försöker hinna kolla på, men som tidigare sagt i brist på tid blir det också brist på tv-tittande =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi va bra att du svara :P

Postat av: Angelique

Jaa jag menar det :D

2007-02-27 @ 00:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback