Resyra.

Jaa mitt upp i alla Sälen förberedelser som man inte riktigt förstått så kom jag på, "Men oj, det är bara 5 månader och 3 dagar kvar innan Ayia Napa också!" haha. Lustigt =) Vårat plan lyfter 18.30 så då har vi varit i luften i 10 min vid det här laget. Gah. Snacka om resa resa resa. Kommer bli ett GRYMT 2007! Oförglömligt! =)
Sälen, Ayia Napa. Crazy resor som jag bara längtar så mycket att jag DÖR till. Kommer bli så roligt. =)
Och till på köpet studenten, kan inte bli bättre vill jag lova! Pricken över i:et är om jag får ta bort tandställningen i år också. =) Det skulle verkligen vara greatans! =D
Men än så länge Jennie är vi teamet, bracefaces ;) Kommer inte svika dig än inte! Haha! Ayia napa.. Haha, hade pinsamt nog nästan glömt bort den resan för att jag har bara Sälen snurrandes i huvudet. Galet.
Så håller jag tummarna för att i vinter sen åka till Thailand med familjen. =)
Har även länkat här på bloggen till min resdagbok så ni kan kika i. =)

Ett mysigt och alldeles utmärkt år vill jag påstå.

Promise myself...


Kommentarer
Postat av: jennie

teamet braceface...borde finnas på pa;)

2007-02-20 @ 21:32:31
Postat av: Angelique

Va smart du är :D Det håller jag absolut med om ;)

2007-02-21 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback