LOV!!

Fick biljetterna idag av Nor till studentskivan så nu allihopa kom och köp! 12 april på berzelii bar. Klart ni ska gå vad annars eller hur? =) Kändes konstigt och tänka att nu är det VI som ska ha studentskiva. Shit. Tiden går fort.
Jag är föresten redan hemma, kl är 16.09, har det hänt sen jag började på konferensen? Typ nångång. Haha. Och imorgon fick jag ledigt så jag har redan LOV! Fan va greeat! =) Så nu kommer jag inte tillbaka till Rica förens i april som jag skrev i tidigare inlägg. Har som sagt inte fattat det riktigt än mer än att jag kommer vara överlycklig över att få sova hur länge jag vill imorgon! =) Hur nöjd får man bli? Och så Sälen. Bokat teoriprovet (juste bäst att plugga på det ja..) Så kommer studentskivan, studenten, sommar, Ayia Napa. Jaa sen är livet slut, och då börjar allvaret. Hm. Eller jaa om jag nu fått något. Måste ha jobb typ, nu.
Jag har hunnit vara duktig idag också, trots att det snöar så in i bomben så skottade jag våran uppfart och våran vän Pauls som det är sagt. Pengar pengar pengar =) Klart man gör ju inget gratis. Eller våran uppfart gör jag ju gratis men inte Pauls. Så det ser ljust ut trots allt.
Nu har ni blivit galet uttråkade av mitt pladder så jag lägger ner nu.

I´m so lost without you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback