Kan det vara sant?

Jag tror knappt på mig själv när jag kollar på mitt konto, jag har inte handlat något sen den 2 februari?! Det kan inte vara sant! Eller visst har jag väl säkert handlat något men inte, skor, kläder, eller något annat spännande som är roligt att handla som syns på kontot! Haha. Men jag tror faktiskt jag har hållit mig väldigt cool när det gäller det där, hur nu det är möjligt? Jag vet att Sälen står för dörren och att där behövs varje krona som kan tänkas. Men kanske därför jag börjar få abstinens av att shoppa? Möjligt. Måste handla mina stundentskor, skidjacka (ååh den är så fin) och kläder är ju inte fel men innan kläder måste jag dra gränsen tyvärr.. =)
Studentskorna kommer inte kosta mig något så det är lugnt, men i sin tur så kostar jackan därefter =)
Så vill jag såååå gärna ha en ny mobil, med abonnemang, gaah! Men DET är inte billigt och får förmodligen vänta tills efter ayia napa =) För där kommer det kosta skjortan =D Men attans så roligt!



109823-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback