I had a dream last night.

Idag var det då Norrköping som stog i schemat. Vi åker en trevlig bussresa med stopp för lunch. Väl framme i Peking så kommer alla minnen, oj oj oj Sports Camp =) Har aldrig varit där annat än när det varit Sports Camp, alltså sommar. Annorlunda syn nu kan man säga. När vi var ut på promenad där innan match så pratade jag och A minnen därifrån. Så konstigt det kändes. Det var tre år sedan sist. Men kul var det =)
Men men, matchen gick bra, det kunde gått bättre men man tappar fokus. Vi vann till slut med 30-18. Jag gjorde mitt första mål i div 1 =) Grattis till mig och tack A som spelade fram. Hehe. Men det var iallafall kul att åka iväg. Jag tror vinden håller på att vända. Så nu genom denna vinst är vi klara för kval till elitserien. Grattis på oss! =)

Jag hade en såå konstig dröm inatt.. Alla drömmar har ju någon mening så jag undrar vad den här ska betyda. Du var liksom inte borta men ändå så var du det. Du kom tillbaka till mig av någon anledning vi träffades pratade gick på stan allt var som vanligt förutom en känsla, det var en jätte bra känsla. Jag har känt den hela dagen idag enda sedan jag vaknade. Vi pratade om allt och det var så bra. Jag har tänkt på den här drömmen hela dagen om vad den ska betyda och jag hoppas att det är som du sa i min dröm. Jag hoppas verkligen det. Men jag får en känsla av att det var därför jag drömde den, för att du ska få ditt ord sagt. Men ska jag berätta om drömmen för någon är det de du vill? Men jag vill inte göra det. Synd att jag inte kan berätta den för dig. Hade känts skönt. Ändå märkligt att jag drömmer om dig nu.
Lustigt att min dröm blev så speciell när S och jag har diskuterat drömmar.

Skriver nog mera senare eller imorgon kan jag tänka mig. =)

En ängel flög förbi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback