Farsta med Akhila.

Idag blev man då med "släpad" till Farsta Centrum idag av Akhila. Haha. Oj jag gjorde visst inget motstånd att inte följa med, hmm undrar varför? Shopping är ju bland det bästa som finns, trots att man är typ pank. Studiebidraget kommer inte förens imorgon =) Så det kändes inte direkt jätte kul att gå runt och veta att man har typ 0 kr på kontot. Det gick bra ändå. Fick lite pengar av mamma (dock till mat men fick en extra 100 så jag lånade den till imorgon) Jag lyckades köpa en ny mössa att ha till sälen, har säkert 5 st men som jag diskuterade med E att såklart duger ingen utan man måste ha en ny. Haha. Och sedan hade jag presentkort på MQ 400kr så jag köpte en jätte söt tröja där, men har fortfarande 100kr kvar så det är bra. =) Och jag kunde inte motstå en jätte fin bikini överdel. Så trots att jag inte hade pengar gick det visst att handla iallafall, hihi. Så det ska bli skönt att få in lite pengar imorgon. A som skulle handla gjorde det såklart också, leggings, ett jätte fint vitt linne på hm och en bh. Var det något mer? Aj aj pinsamt av mig att inte minnas. Haha. Eller snarare typiskt mig. Vi hittade jätte fina skor också på skopunkten så jag ska nog åka dit och köpa dom, dock med A då eftersom det är tag 3 betala för 2 så vi ska nog slå till =) Hade som vanligt jätte trevligt med A, vi och våra shoppingrundor alltså. Haha. Man blir alltid så uppmuntrad av en shoppingrunda! Det är bästa medicinen till det mesta faktiskt. Hihi =)
Ska troligen ut imorgon också, med E och några =) Ska bli jätte roligt! Får se vart vi går och så bara. Ska planera lite alldeles snart.

109823-50

Det här handlade jag idag. Mycket nöjd faktiskt. =)

Belive me i´m trying...

Kommentarer
Postat av: taggen

du och jag ahr nu likadana gula tröjor fast jag köpte min vid nyår:P så du härmar mig!!;) bra smak förresten!;)

2007-02-28 @ 12:19:22
Postat av: Angelique

Hahaha va coolt har du :D Det hade jag ingen aning om faktiskt :P Då måste jag säga detsamma om din smak ;)

2007-02-28 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback