En söndag med Cissi.

Då blir det inget annat än roligt må jag säga. Haha. Vi två och våra diskussioner alltså. "Vi kan stämma ikea om vi dör på vägen tillbaka till bilen" Efter en stunds diskussion om att vi kommer frysa ihjäl på vägen ut från ikea och till bilen för att vi lämnat jackorna i bilen för att inte dö av värmeslag så säger C "Men föresten, om vi redan dött kan vi ju inte stämma dom för att dom har för varmt i butiken heller" Jag: "Nää det är ju väldigt sant, men vi får helt enkelt tala om det för någon som vi träffar där inne innan att om vi dör får dom stämma ikea åt oss!" Haha, jaa en av våra många IQ-befriade diskussioner. Vi fick nedslag på en av våra diskussioner om mjukisbyxor i fredags så jaa jag vet inte vad det menas. =) Men Rille var faktiskt lite överkänslig när det gäller våran diskussion tycker jag.
Men iallafall. Vi började med Skärholmen, jag skulle köpa studentskor, vilket vi också gjorde. Så fina så! Ett par vita söta Vagabond. Me like =) Sen hade jag 66kr på JC och köpte ett prickigt linne. Har inte så mycket pengar så kunde inte shoppa mer.. Men shopping oavsett vad gör en glad! När man kommer hem med massa kassar med nya saker, det är lycka! Haha. Vi gick i många affärer och kollade, usch va trist det är bara att kolla. Provade också jackan jag hittade till Sälen, men jaa pengabrist men den satt ju bra iallafall =) Hoppas den finns kvar sen! Troligen inte. Sen när vi är påväg till bilen för att åka till Ikea så pratade vi om glasögon och kunde bara inte låta bli att svänga in och prova. Jösses va fula glasögon det finns! Haha. Vi konstaterade iallafall att det är svårt att hitta några som passar. Efter många roliga varv i parkeringshuset kom vi fram till Ikea. Och även där gick vi runt runt, haha det var allt svårt att hitta vart vi egentligen skulle. Men kul var det. Inte alla som har en knallrosa pyjamas från Ikea ;) Men det har jag och C. Så snygga så! Haha. Efter Ikea var det MediaMarkt som gällde, jag skulle kika på mobil och hittade faktiskt men ska köpa senare såklart. Och sen hem för lite middag.
Hoppas torsken smakade Cissi! =D Min mat var gudomlig! ;)

En del av mitt hjärta... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback