Äntligen.

109823-38

Då var det äntligen dags efter måånga års väntan på att fara ut i backen. Haha. Då menar jag ju knappast att åka skidor eller liknande utan snarare pulka/sopsäckar/stjärtlappar muhaha. Litet barn som man är! =)
Tänkte att det vore bra att "värma" upp inför stora Sälen resan som är om typ bara 3 veckor. Inte för att vi kommer åka pulka eller så där men ändå, känna på feelingen ;)
Schysst bild jag hittade också va? Ganska passande tyckte jag. Trist bara att jag inte är riktigt kry.. Men vad gör det. Det hindrar inte mig att fara ut i backen inte! haha. Medans Emelie glassar i Miami så får man göra det bästa av situationen här hemma. Sagt och gjort så nu är man påväg. =) Är lite smått nervös faktiskt, på ett kul sätt, för det var sååå länge sedan jag åkte sist. Man säger varje år att "nää vi måste åka pulka eller så" blir det så? Nää inte direkt. Men ÄNTLIGEN! Man är som ett barn igen.
Det enda som är mig likt vid sådana här tillställningar. (hmm..) Är mitt eviga problem med kläder, har fyra olika mössor och ett hårband och vet inte vad jag ska ha på huvudet. Haha. Så jag, har alltid samma problem. Men vaddå? Thats me. =) Dom som känner mig vet.

Nää nu är det bäst att man börjar klä sig det är faktiskt ca - 9,5 ute så det tar tid. =)

Se upp i backen tusen hål i nacken...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback