1 vecka kvar.

Vilken otroligt trevlig söndagkväll. God mat i form av hamburgare och pommes. Sedan efter vi ätit och var mätta och glada blev det godis, läsk och spela PS2, Buzz hette det, rackarns roligt spel må jag säga. Haha inte för att jag var direkt någon höjdare på det men roligt var det iallafall. När vi spelat ett parti buzz bakar vi kladdkaka, eller jaa jag stog nog mest i vägen tror jag (jag vispade grädden, dock med elvisp men ändå) Och hur gott är det inte med kladdkaka?! Jag tror jag kan äta ihjäl mig på det. Självklart spelade vi klassikern TP, fast en uppgraderad version med DVD och grejer, riktigt hightech. Men det var också roligt faktiskt, inte för att det heller gick så bra så var det roligt. =) Jag är visst ingen hejare på något spel märker jag. Haha =) Fick klagomål om det igår också. Men vad ska jag göra åt saken? Jag gör iallafall mitt bästa. Och va sjutton hette det där fråge spelet nu igen. GAH! Glömmer alltid.. Hmm jaja, kommer väl på det när jag vaknar imorgon. Klockan är ju faktiskt mycket så jag är lite lost i huvudet. Men efter massa mys i form av mat, spel, snack och godis så vart det en väldigt lyckad tjejsöndag. =)
Imorgon bär det av till Skärholmen C för att köpa present till nästa 19 åring, Nathalie. Och på tisdag ska jag med Akhila till Farsta strand. Kommer nog bli ett trevligt lov.
Only 1 week left now.. Jag känner det i magen faktiskt.

Gratulerar till Jimmy också som fyller 20 år idag! Stort grattis till dig!

Love don´t let me go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback