väldigt seg dag.

Och vädret hjälper ju inte direkt. Har verkligen inte gjort NÅNTING idag. Jag är pigg fast ändå inte, jag vill göra något. Vill ju börja träna nu. Snart skiter jag faktiskt i om jag hostar upp det jag får i mig bara för att få röra lite på mig. Någon annan som har andra förslag?
Och så vad det bara 2 & ½ timme kvar till det efterlängtade bonde söker fru. Haha. Snacka om NO LIFE! Jag måste hitta ett jobb snart. Måste sysselsätta mig. För det här håller inte.
Fick in lite pengar idag, som jag samlat ihop själv dock av massa små mynt och det gav nästan 700kr. Helt okej. Och precis det jag behöver just nu faktiskt. Så nu saknas bara pengarna mina äpplen är skyldig mig. Sedan är det kris.
Shopping stopp, jätte stopp är det. Iallafall till mig själv. Hur ska jag klara mig? I don´t know. Får lösa det på något vis. Fast imorgon ska jag nog unna mig att sola, fick ju lite pengar idag så då kan jag unna mig det och pigga upp mig själv. För det är EXAKT vad jag behöver just nu. Känner mig inge vidare, kommer bara närmare botten för varje dag. Behöver verkligen en uppryckning och det är nu. Ge mig snö, det skulle faktiskt hjälpa!
Visst skulle det sitta fint med lite snö? Det tycker jag verkligen. =)
Såg OC idag också, missade igår pga att jag var på elgiganten och Mediamarkt med Victor, hans mamma och lillasyster, men det var spännande idag också. Haha. Får nog ta och kirra hela serien så att jag kommer in i det helt och hållet. (Nej jag får inte nog av serier jag aldrig kunnat följa tidigare som alla andra....) Det är väl det enda som är bra med att ha absolut inget att göra numera..
Nå får man ett slut på det dåliga? Jag gör iallafall mitt bästa, varje dag. Tro inte att jag inte gör något annat för jag försöker verkligen.

Hjälpte ju inte med låten som just är på Idol. Fy fan.. Jag är rädd för att ingen ska förstå. Hoppas att det är ganska lungt, är ju faktiskt i sundsvall då. Då kan man gömma sig lite snyggt så ingen märker. Men det gör ont när jag tänker på dig och det blir bara jobbigare och jobbigare ju närmare man kommer. Jag försöker inte tänka så mycket på det, men det är väldigt svårt just när det fastnar på tankarna.

image522



i´am the one and only...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback