tidsmaskin.

Den har jag använt nu i sedan bonde söker fru. Shit det är så galet. Jag vet inte vad jag ska säga, ta mig tillbaka? Vill inget hellre än att uppleva allt det där igen, lätt bästa tiden i mitt liv. Från hela mars och till studenten 31 maj. Vilka guld tider.. Jag är så glad att jag kan kolla tillbaka i bloggen och "återuppleva" det. Jag var duktig då också att lägga upp liiite bilder, men mest bilder får man ju upp i huvudet såklart och man minns hur allt var när man läser allt jag skrivit om dessa tider. Fy fan vad jag saknar dom. Det är stört. Har inte tänkt på det förens nu i fredags typ och kom och tänka på det idag och började läsa bloggen. Jag är väldigt glad att jag fick uppleva allt det här och ångrar INGENTING. Ska låta er få lite tillbaka blickar också.

Sälen, Högfjällshotellet. Mysig månad som få.

   

Studentfester, sådan sjuk uppladdning inför den stora dagen, tack.

   

Balen med hela Hotell & Restaurang, början på slutet, på riktigt.

   

Sist men inte minst, studentfiranden den riktiga dagen, som alla måste få uppleva helt klart.

   

Lite övrigt nu då, personalfest med Rica hotell och eken cup. Första personalfesten för mig och ingen sommar utan eken.

   

Något som också var outstanding i sommras var ju självklart ayia napa. Tack för en underbar resa.

   

Det har varit många jobbiga stunder under året 2007 men om man ser på det stora hela har det hittills varit mitt bästa år. Finns så många minnen att titta tillbaka till, 2007 helt klart mitt år.


is it getting better, do you feel the same...

Kommentarer
Postat av: stina

åh, sälen! ja det var en mysig månad som du skrev :P sen gud vad fina ni var på balen :) jag längtar till uppladdningen av min student ;P saknar dig!!!!

Postat av: angelique

Stina: Jaa sälen, guld guld :) hehe tackar :) aa du, uppladdningen inför studenten, bästa ever helt klart! :) saknar dig med massor!!

2007-12-09 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback