nyårsafton.

Känns som att den rubriken är standard på allas inlägg idag så bäst jag följer trenden. Idag är en sådan där dag alla är upptagna halva dagen för att fixa sig och för att supa sig redlöst fulla och må toppen imorgon och inte komma ihåg raketerna kl 00.00. Men det hör till. Själv håller jag på att måla mina naglar och har en jätte fin klänning till ikväll, så jaa jag är fast precis som alla andra. Men det hör till.
Alla gör också sådana där summeringar av året som gått och bäst jag härmas och gör en liknande, dock lite kortare för att jag snart ska åka och skjutsa Jessica till vretarna. =)

Kort och gott om året 2007:
Började med sorg, stor sorg. Thomas gick bort den 25e dec och begravningen i januari. Sedan fyllde jag år den 17 januari. 19 Är ingen ålder så inget speciellt att fira heller. Ett av mina marsvin dog efter jag fyllt år också. En olycka kommer sällan ensam.
Sedan tuffade det vidare till början av februari då jag och Jimmy bestämde oss för att gå skilda vägar efter nästan två års sällskap. Tog det bättre än förväntat och gick vidare med vänner och handboll.
Den 5e mars for jag iväg på en resa med Camilla till Sälen en månad som jag aldrig kommer glömma. Jag lärde mig åka skidor som jag aldrig gjort förr, fick vänner för livet och massa upptåg jag bara är glad för att jag fick uppleva. Lärde mig massor av mig själv som jag inte gjort om jag stannat hemma. Den månaden i Sälen var guld.
Kom hem till ett snöfritt stockholm och mådde bättre än någonsin.
Nu började studentfesterna, oj oj oj, vårterminen var som en enda stor dimma precis som mamma sagt innan. Började med min skiva och sedan körde det på ibland med tre skivor på en vecka tror jag var på över 12 st totalt. Det var nu jag och Sarah hittade varandra på riktigt. Vi var jämt med varandra och på alla skivor, vi var som piff och puff. Tider jag aldrig vill radera från mitt liv.
Det var också här nånstans Sarah lyckades bryta revbenet på mig på en träning. Haha. =)
Studenten var ju en dag för sig, och jag blev utkastad från slutskivan efter 5 min ungefär, men det hör till. Drack ju i över 14 timmar i sträck så jag tycker att det var bra jobbat. Mycket konstigt hände också men inget värt att nämna, studenten är något jag gärna gör om.
Efter skolan var det dött, jag längtade tillbaka ganska snabbt, men skönt med "sommarlov" något jag ännu inte kommit ifrån.
Sommaren var kort, som alltid. Var nu till Cypern, Ayia napa två veckor med gamla vänner och den resan säger jag bara! Haha. Jag dör. Vi var 10 stycken som åkte och det var grymt!
Hemma igen var jag sjuk, och det var nu min grymma höst började, blev frisk igen efter kanske två veckor och körde på. Våran tränare lyckades volta med bilen och blev borta. Så det var turbulent i laget och ingen fick ro.
Det var också nu jag började träffa Victor.
Blev återigen sjuk och nu var en lagkamrat med om en bilolycka där hon förlorade pojkvän och svärmor.
Jag tog körkort och kunde nu köra min pärla vart jag ville och när jag ville. Äntligen.
Handbollen var ändå den som var jobbigast, hösten. Jag var sjuk i 8 veckor med hosta och allt, var till vårdcentralen tre gånger och tog prover osv osv.
Det som lyckades hålla mig något uppe var ändå Victor. Efter att ha träffats i ca 4-5 månader var det bestämt att det var vi ändå.
Julen spenderades som vanligt i sundsvall med mys och mat. Och nu är det nyår och jag hoppas på ett mycket bra år.
För 2007 var mitt bästa och sämsta år helt klart. Berg och dalbana är en bra jämförelse. Nu har jag missat säkert hälften men struntsamma. Lite är med iallafall. =)

happy new year...

Kommentarer
Postat av: stina

gott nytt år :)

Postat av: Emelie

Gott nytt år! :)

2008-01-02 @ 15:12:47
URL: http://eemeliee.blogg.se
Postat av: angelique

Gott nytt år på er också! :)

2008-01-02 @ 17:39:34
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback