nu får det vara nog.

Jag är så himla trött på att bara gå hemma. Och framför allt, vart är pengarna? Tro mig, lycka lär det bli när jag får nästa lönekuvert när jag fått ett jobb. Gah. Snacka om shopping och sparande! Sparar det gör jag så gott jag kan för tillfället, men hur går det? Njaa, jag gör mitt bästa. Och pengarna bara minskar. Men som tidigare nämt julklapparna är klara och det var mitt största bekymmer. Tack och lov för det!
Men även idag har jag sökt alla jobb jag kunnat och hoppas på svar så snart som möjligt. TACK. Skulle någon säga "kan du jobba imorgon?" Skulle jag inte tveka en sekund. För jag är så trött på att göra ingenting, det är verkligen jätte tråkigt, och nu när man inte tränar heller så är det svårt. Inte ens det att se fram emot. Så, hur fördriver jag tiden? Mjoo, det var just det..
Jag träffar Victor, dock mesta dels på kvällarna så man får tid ifrån varandra och inte tröttnar. (Vilket jag tvivlar starkt på..) Och sedan på dagarna jaa, då söker jag jobb, har åkt med Ack-kvack på några shoppingrundor nu innan hon började jobba. Ehm jaa, har faktiskt rensat hela rummet, kollat OC och vänner avsnitt. Sedan var det visst inte så mycket mer. Usch hatar att inte göra NÅNTING. Blä.
Så imorgon vill jag; gå en promenad, sola, blink blink mamma. Haha. Så vi får se vad som händer helt enkelt. Jag är så uttråkad så det är stört. Men men.
Ska snart börja dra mig mot Paul, eller snarare hans hus. Får bo där nu när han är iväg på jobb i USA. Och det är ganska skönt att bo där och ha ett helt hus för mig själv, eller själv är jag väl ändå inte för då skulle jag få hjärtattack. Haha. Så Victor bor med mig som tur är. Så vi ska ha myskväll med glass och sådant. Mums =)
Nää nu måste jag dra!

we can be heroes, just for one day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback