nobeldagen.

För om man har kollat på tv4 så går det INTE att missa, eftersom dom har visat det hela dagen och kommer visa allt därifrån. Fast hade jag inte kollat på 4an så hade jag nog inte vetat om att det var Nobeldagen. Så, på gott eller ont så vet jag om det.
Jag har idag gjort, absolut ingenting. Bara sökt lite jobb. Och nu är det paus i OC så då passade jag på att blogga lite. Skönt värre. Joo jag har letat efter röda strumpbyxor eller leggings till julafton, har redan min outfit klar för jul så då är det bara dom som saknas, och tror ni det finns? Nepp. Kollade på hm.se, halens.se och ellos.se, det fanns i och för sig ett par röda leggings på ellos, dock 3/4 dels och jag vill ha långa. Buhu. Stackars mig..
Så jag får helt enkelt leta vidare och om jag inte hittar vill jag ha rutiga. Så det så.
Nää nu har OC börjat igen, kanske bloggar senare om jag inte åker över till Victor ikväll förstås.

image543


Sjukt snygga Adam "Seth". =) Mums, me like.

if i had a dream coming true...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tips:
- www.lindex.se
- underkläder (uppe till vänster)
- strupmbyxor och leggings (i menyn till vänster)
- klicka på "alla färger" och välj "röd"
- VOILA! Röda strumpbyxor, 59.50. Som hittat!

Postat av: Anonym

Röda strumpbuxor och leggins finns på Kapp Ahl.

2007-12-11 @ 20:32:10
Postat av: angelique

åååh tusen tack :D haha, bara för att det var dom enda ställena jag inte kollade på såklart :P :) Men nu vet jag och kan fullborda min juloutfit! :)

2007-12-12 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback