ljuset i tunneln.

Japp, kanske iallafall. Sökte jobb på 7-eleven förut och dom ringde igår och vill boka möte. Så kanske jag får ett jobb, inte världens bästa men ett jobb. Så får jag jobba på Arvid Nordqvist måndag, tisdag och kanske onsdag också. Perfekt! Mera pengar. Plus att det kanske inte ens är ett kaffejobb, skulle "plocka julklappar, förmodligen på reklamlagret" vilket innebär att jag nog inte kommer plocka kaffe. Halleluja! Då kanske jag har liiite kul på jobbet också. Men pengarna är viktigast. Speciellt nu när jag bokat tid hos Sarah. =) Det ska bli spännande faktiskt. Haha. Man vet aldrig med den människan. Saknar henne btw. Så svängde förbi där när hon hade lunch idag och pratade lite innan jag faktiskt gick och SOLADE, och gud så skönt det var. Mmmh. =)
Kul att prata lite med Sarah igen, länge sedan sist märkte vi. Så får hoppas att man hinner träffa henne i helgen.
Men ikväll innebär det hundvakt åt Casper med Victor. Så med andra ord, en lugn kväll.

image544


Så hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

shut up and drive...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åå grattis till intervjun, hoppas det går bra :)

Postat av: angelique

emilia: tackar det hoppas jag med :) bättre än inget iallafall!

2007-12-15 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback