en vecka kvar.

Till självaste julafton, mys mys. Så länge det är snö kommer det vara guldvärt. =) Så jag tror på en riktigt skön jul och längtar bort. Fast ändå inte. Vissa saker kan man inte bara lämna.
Som jag trodde jag är trött idag, fast inte som jag faktiskt bör vara, men imorgon och på onsdag kommer inte vara att leka med! Usch, längtar inte. Men onsdag så är det typ halvdag och min sista så jag håller ut det lilla =) Har gått bra idag och jag älskar att få göra något nytt, det är faktiskt ganska roligt. Haha. Och imorgon börjar jag träna igen, hjälp! Är faktiskt sjukt orolig måste jag säga, vem vet hur det kommer gå.. Men jag gör mitt bästa och försöker iallafall.
Känslan jag känner nu får mer än gärna behållas, nu är jag nöjd. Trodde inte att jag kunde bli det men jag trivs med min tillvaro som den är. Självklart finns det vissa plan man mer än gärna kan ändra på, men det som är bra väger upp det.
Och nu ska jag tok-däcka i min säng.

piece of me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback