suprise.

För inte bara alla andra utan även mig själv lite, impulsgrej helt enkelt, fast väldigt eftertänkt ändå. Dock listade Sarah den smarta ut hela min grej men ändå. Haha, duktig hon.
Idag har jag alltså tatuerat min tredje. Sååå nöjd. Skulle gjort redan igår men det blev inte så. Gick till en tatuerare i södertälje för jag hade tid över innan jag hade körlektion, mest för att kolla pris och kika mitt motiv närmare och kanske återkomma för att boka tid. Körde min lektion och det gick faktiskt jätte bra, överförväntan. =)
Åkte sedan hem och medans jag var tvungen att vänta på bussen hem från centrum kilar jag in på tumba tattoo för att jämföra priset, billigare och väntetiden 0. Till skillnad från 6-8 veckor i södertälje.
Kunde ha gjort redan igår men ändrade till 9.30 imorse istället.
Var hos Sarah igår med Victor och kikade film, som på den gamla goda tiden med Sarah. Haha. Skoja. När jag kom dit så var Akhila där och kollade fotboll när vi skulle hjälpa henne ut med bilen ifall att hon parkerat in sig så fick jag köra en bit för att visa mina färdigheter (hallå på en raksträcka) haha men ändå kul vare, utan skor dock. Haha.
Somnade i vanlig ordning i Sarahs soffa. Always och sååå skönt. =) Upp med tuppen och göra mig iordning och fara iväg till tumba, tog mig en välförtjänt promenad ner dit.
Fick dock vänta i 45 min innan vi satte igång. Det märktes på vissa ställen att det var mindre hud och närmare ben, såklart kändes det. Jag är inte gjord av sten, fast Sarah tror det. Haha. Men i helhet trodde jag att det skulle vara värre faktiskt. =)
Så i övriga dagen har jag sovit, det behövdes, och var ner på träningen och provade ut skor för kommande säsong och glodde lite. Sedan hem och börja packa. Bläää HAT.
Ska ju åka till Finland imorgon kväll med laget och kommer hem måndag morgon. Ska bli jätte roligt med cup och en färd till Finland. =) Men jag hatar att packa. Usch.
Ska väl fortsätta imorgon eller något, men nästan klar.

 

Produktion av min nyaste.



Lika så här.



Då var den klar. =) Fin va, jag är jätte nöjd! Min fot ser as big ut men pga att jag stukade den för några dagar sedan, som jag skrivit om tidigare. Skratta inte åt mig Victor! =P

my happy ending...

Kommentarer
Postat av: beundrare

hur mkt fick du ge för den?:)

2007-08-23 @ 22:41:48
Postat av: Jessica

vad f-n har du för VIP på tumba tattoo? jag bokade i våras/början av sommaren, typ juni,
och fick som sagt tid 4 september. illa.. jaja, den som väntar på nåt gott...

Postat av: Angelique

beundrare: jag betalade 1000kr :) så det var inte speciellt mycket :)
jessica: haha, någon måste ju ha vip! :D närå! men jag blev själv förvånad att han ville ta mig på en gång :S annars är det ju as lång väntetid, typ så lång som du fått vänta :/

2007-08-24 @ 11:35:09
Postat av: Alexandra

Men hallå! Föll med mig och Linda på Tattomässan på Lördag! München bryggeriet

2007-08-24 @ 12:14:35
URL: http://threelobe.blogg.se
Postat av: Angelique

Alexandra: Jag kan tyvärr inte, ville dit men åker till finland ikväll så det går inte :/ annars hade jag gärna följt med dit! :)

2007-08-24 @ 13:43:26
Postat av: Rosie

Ange, den blev grymt snygg! Fofan va fint!!! Bättre än ditt A i Ayia Napa hahahaha!

2007-08-27 @ 01:33:29
Postat av: Angelique

Rosie: Hahahaha jaaa det kan man luuuugnt säga :D tackar så mycket!

2007-08-27 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback