suomi.

Ja då ska man bara lägga ner det sista i väskorna, det blev två fast det bara är en vistelse över helgen. Haha. Men faktiskt så har man ju alla handbollsgrejer och skor i ena och kläder i andra. Man kan ju inte blanda äckligt med nytvättade fina kläder med äckliga handbollsgrejer som är inklistrade sedan ett tag tillbaka, fast det är nytvättat det med så känns det inge fräscht.
Mammilu tycker som vanligt att jag tar med mig för mycket grejer och hon undrar varför man ska ha med sig 5 par skor? Jaa men hallå, ett par handbollsskor, ett par tofflor som man går i, flipflop man åker dit i, ett par sköna skor att vandra runt i och ett par fina skor eftersom det kommer bli lite festligheter påvägen hem. Då blir det så. =)
Kläder vet jag att jag alltid tar med mig för mycket av, men hellre för mycket än att man inte har något alls att ta på sig. Det är bara min mening.
Så nu är det bara små plocket kvar typ, smink, tandborstar och mediciner som ska ner sedan är jag redo för avfärd. Ska säkert inte åka förens om någon timme eller så men känns skönt att slippa stressa. Men det gör jag jämt iallafall dock men ändå.
Var en sväng till Jimmy också, som jag sagt förut och säger det igen, tycker att hans lägenhet är hur fin som helst. Skulle lämna hans tröja han tappade bort i Ayia napa och som jag (av någon märklig anledning) hittade när vi sagt hejdå till grabbarna när dom lämnat hotellet. Så jag var där kanske någon halvtimme eller så innan pappa plockade upp mig.
Båda var helt överens med att vi ville tillbaka till ayia napa! Helt sjukt va vi vill tillbaka, haha. Men vi ska vara ganska glada att vi ens åkt på resa inte alla som får, men jag vill ändå tillbaka! Haha.
Jaa så nu kommer jag inte blogga något alls förens säkert måndag eftermiddag eller så, kommer hem på morgonen där. Men njut av ayia napa bilderna så länge vetja! Haha.

moi moi suomi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback