shoopping!

Ååh va jag älskar att shoppa! Man kan verkligen inte få bättre medicin än det. Dock blir väl inte mitt konto lika friskt som jag efter en sådan dag. Haha.
Fick sms igår av Akhila som frågade om jag hade lust att haka på in till stora staden idag för shopping, trött och seg som jag var då svarade jag att vi kunde höras om det idag istället. Jag somnade garanterat kl 23 inte en minut senare. Såå skönt att få sova, var sjukt trött.
Så efter 12 mysiga timmars sömn så vaknar jag och får ytterliggare ett sms av Akhila som säger att Farsta Centrum blir ett bättre alternativ och jag som då redan bestämt mig för att haka på följer med. Så vid 12.30 blir jag hämtad för att åka och titta på skor åt Akhila.
Blev det några skor? Nää inte för någon av oss. Haha. Vi ska åka till stan och kolla efter sådana som hon vill ha istället.
Jag blev pank på kuppen.
In på stadium och hittar en adidas tröja som jag kollat efter och ångrat mig tusen gånger om att jag inte köpte för två år sedan så nu slog jag till. Som en smäll på kontot försvann där 600kr. Buhu. Men jag var nöjd. =)
In på Gina tricot för att kolla eftersom att jag hade (märkväl hade) presentkort där på 200kr, köpte en kofta och en tröja, sisdodär fick lägga till 100 kr. Ingenting dock, kändes bra att förnya garderoben helt enkelt. =)
Sedan självklart lunch på favorit stället, har ingen aning om vad det heter men gott är det. Kycklingfilé, pommes, sallad och tzaziki. Muums. =) (Jag vet jag ska vara nyttig, det är pågång.)
Efter den goda lunchen och lite prat blev det JC, MQ och HM. Hittade saker gjorde man väl i alla affärerna men var tvungen att hejda mig efter att ha hittat jeans för 600kr. Haha. Så super snygga jeans blev det och sedan fick det vara stopp.
När vi var klara där så kilade vi till Intersport för att se om hennes skor fanns där men icke. Jag hittade dock ett par huuuur snygga skor som helst, 700kr senare så jag fick lugnt och snällt ställa tillbaka dom.
Men jag är jätte nöjd med mina köp och egentligen skulle jag ju inte ens köpa något för jag har ju "allt" som jag behöver, trodde jag. Men nu får det vara stopp för ett tag om jag ens ska klara mig.
Det finns ju faktiskt en taxfree butik på finlandsbåten också, fan!
Min fot är fortfarande blå och ännu mer svullen nu, aj aj aj. Ikväll ska jag heja på brudarna i mitt lag, första DM matchen och jag får inte spela. =( Men heja ska jag allt.
Men jag mår bra av att ha fått shoppa lite iallafall. =)

help me understand...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha jag vet shopping-sjukan man får! efter att ha shoppat 4 par skor(som jag inte ens plockat upp ur lådorna) 2 Lacoste väskor, 1 Guess sminkväska, en dator.....tsssss men det är härligt!! :)
Det märkliga är att jag shoppar ju verkligen bara skor och väskor, aldrig kläder....dumt =)

Postat av: Angelique

haha, älskar och hatar den sjukan må jag säga! jobbigt bara att kontot sinar :P jag är dock inte så mycket för väskor jag kör på maaaassa kläder och skor :) tihi :D

2007-08-21 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback