övertrött.

Nå gryyymt! Uscha. Man kanske ska sova? Eller varför, man har ju inte sovit någe bra hittills så varför unna sig någon sådan lyx. Haha.
Träningen gick väl, jaa förvånansvärt bra får jag väl säga. Men tungt var det måste jag säga. Och löpningen efter träningen, blääää. Så var det kallt och självklart började det regna när vi klev ut, såklart. Men vi tog ändå en bra runda tycker jag. Alltid så skönt efteråt.
Efter att många i laget påpekat att jag ska skaffa pixbox så dom kan glo på bilderna från finland bland annat så har jag nu gjort det och uppladdningen av alla bilder är i full gång.
www.aangelique.pixbox.se heter man där då. Kika gärna!
Helt galna bilder är det. Haha. Längtar efter att få se alla andras också. =)
Trots att jag nu har pixbox så menas inte det att jag aldrig mer lägger upp bilder här för det kommer jag defenetivt göra. Gillar bloggen. Haha. No shit liksom.
Så därför tänkte jag ge smakprov från suomi redan nu, här. Enjoy! =)

                                           

Det blev ett par st trots allt och detta är inte ens i närheten av hälften, men som sagt smakprov. =)

en doft som hänger kvar i rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback