Tur, eller?

Aa, tur var väl ändå att jag var ute och sprang igår när det var + 12 C och fint, men idag hmm + 3 C och snö på marken?! MOGET. Och hur kul är det. Suck. Jag är så himla trött på den här snön och trodde jag hade sett den tillräckligt. Tydligen inte. Tack. Jag orkar inte frysa mer!
Sedan idag ska jag ju på fotboll på Råsunda också, kul med snö (!) eller inte. Har jag aldrig varit med om faktiskt. Haha. Men men någon gång måste vara den första tydligen. Snön ska inte få förstöra min dag iallafall!
Men jag är bara sååå trött på snö. Kan det inte bara bli vår på riktigt liksom. Jag som trodde att vårjackan skulle räcka framöver, men icke!
Jaja, bäst att bara infinna sig i att Sverige inte är direkt stabilt någonstans och att man får förvänta sig snö på midsommarafton. Eller något.

The games we play...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback