Som vanligt.

Så är det galna kvällar när jag är i farten har jag märkt. Och absolut ingen skillnad denna kväll. Får sms tidigt runt halv 12 på förmiddagen, då jag förövrigt äntligen somnat och låg perfekt i S´s säng, så blir jag tillfrågad att komma på fest i Hallunda (av alla ställen på hela jorden..) och att jag gärna får ta med mig några tjejkompisar. Jag funderar och tänker att men visst egentligen varför inte och smsar S direkt och säger att det är fest som står för dörren på kvällen och att jag berättar mer när hon är hemma från sin mösspåtagning. Sagt och gjort så kommer hon hem och så fort jag bara nämner hallunda så ser man i blicken hur inte okej hon tyckte det var, hmm jag förstår henne. Men jag blev övertygad själv att det var ett lugnt område just där och så. Jag ville dit och S var osäker men ändå så ville hon, det såg jag allt på henne. Men efter två timmars övertalning att äntligen ta sig ur soffan och åka till Salem C och sola så var vi på god väg trots att klockan var runt 18. Haha. Sega jag vet, men varför stressa? =) När vi är klara där så beger vi oss mot bussen och ser att den alldeles strax ska komma, skönt att vi inte precis missade den eller något annat onödigt nu när det verkade som hela cyberspace var ur funktion, eller iallafall telefonin. Suck, va jobbigt säger jag bara!
Men det var när vi satt och väntade på bussen med en fullis som det var något roligt (fast inte alls roligt) inträffade. Det kommer ytterliggare en fullis med systemetkassar och jag förflyttar mig mot S en hel del och lite till så att han kan sätta sig så säger han "Höhö, jag ska sätta mig här mellan" Och sagt och gjort, men eftersom han inte var på det nyktra så självklart lyckas han sätta sig på MIG! Alltså hur stora är oddsen han hade drygt en halvmeter att dundra ner sitt arsle på, men nej nej på mig bara! Jag hann i och för sig undan rätt snabbt mot S men ändå. Jag trodde jag skulle dö. Sen börjar han klaga över att hans skosulor är trasiga och att när man är 50år och skorna går sönder vad sjutton tar man sig till då? Och då svarar den andra fullisen "Jaa då får man gå barfota!" Haha. Men eller hur, vägra köpa nya skor då liksom? Så det var lite roligt.
Iallafall väl hemma hos S igen för att ta lite av mina ägodelar som jag lämnat kvar där (eller praktiskt taget flyttat dit med) för att faktiskt sova hemma inatt och sedan ska vi traska mot mig för god middag som innebar grillning. Mys mys. Samtidigt kollar vi om hon har slingfärg hos sig och tar med det också för att slinga håret på mig. När vi väl är här hemma så är kl 19.40 ungefär och jag kilar in i duschen för att sedan bli redo för att få färgat mitt hår. Men strax innan vi ska börja så var det middag, mums. =) Var verkligen sjukt hungrig också. Åt nog för ett helt lag. När vi myst lite med min familj och middagen så sätter vi igång, eller snarare S. Sagt och gjort så övertalade jag S*2 att följa med till Hallunda, bättre sent än aldrig. Så jag säger åt S att komma över till mig så vi kan åka så fort vi var klara med att ha slingat mitt hår. Hon kommer över och vi blir klara mer eller mindre. Efter mycket om och men (runt sisodär kl 23.00) så plattångar S mitt hår också så vi slapp göra det imorgon osv. Och inser att 23.30 bussen var omöjlig att hinna med. Och hon bestämmer sig också för att inte följa med utan åka hem och sova istället. Jag förstår dig verkligen. =) Men då kommer jag på den briljanta (stavning?) idén att våran kära vän GP kanske har möjlighet att köra oss, så jag hör av mig och frågar och får ett okej och att han hämtar upp oss ca 20 min senare. Verkligen toppen! Och skönt att få skjuts. Väl där kände man sig sååå lost. Haha. Nyktra och hmm jaa glada trots allt komma in till ett hus med massa fulla människor man, eller de flesta aldrig tidigare sett var väl kanske inte allt för smart. Men vi var iallafall där och pratade med massor av trevliga människor och hade ändå hyffsat okej, men om man varit tidigare och fått i sig lite kanske man känt sig mer hemma. GP erbjuder även sig att hämta oss när vi ville hem därifrån, eller snarare beordrar mig att höra av mig så han får hämta oss. Haha.
Under den tiden där så var det blandat kaos och blandat dans kanske man kan säga? Dock var jag inte inblandad i något av det. Trevligt var det iallafall, nu har man träffat många nya människor.
Kul att träffa dig efter en månad och att du verkligen ville att jag skulle komma dit, men sedan då? Tur att man är så pass social och hade S som stöd. Tänker inte be om ursäkt för det jag sa heller faktiskt, för jag vet att jag har så rätt i det jag sa.
Vid halv 3 snåret så ringer iallafall jag GP så han kan hämta mig och S. Så efter ca 15 min så ringer han och säger att han står utanför, så vi går ut och ska åka så kommer Jesper springande och vill ha skjuts och då visar det sig att dom känner varandra, haha vad är oddsen på det?! Kul iallafall så han och en tjej till får också skjuts. Verkligen stort tack att du körde oss =)

Men imorgon är det nya friska tag med FINEKS studentskiva, ska bli sååå roligt! Ska föra med R med vänner (eller något?) S och troligen andra S också som det ser ut nu. Jag är verkligen sugen på morgondagen. =) Kanske bäst att gå och lägga sig och stänga av mobilen, annars är den stendöd imorgon och laddaren är hemma hos min sambo S haha. Självklart så när man kom hem nu så fick man 3 sms nästan på direkten och jag tänkte, nej nu dör min mobil... Men den höll sig. =) Så NU ska jag faktiskt för första gången i världshistorien stänga av den. Grattis till mig och sovgott.

Forever...

Kommentarer
Postat av: suff

paaarty i hallunda förfan ! :)

2007-04-29 @ 22:28:19
Postat av: Angelique

absoluuut :D hahaha!

2007-05-01 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback