Skola.

Nu sitter jag i skolan och har hotell lektion. Faktiskt måste jag säga att den har varit den roligaste hittills under alla mina år. Vi har fått något litet test som heter "Testa dina 40-talistkunskaper" så får man bilder med en fråga under så ska man svara på ett annat papper. Och det var riktigt roligt, sen att jag inte kunde speciellt mycket. Haha. Jag skrev 24 st som jag trodde jag kunde och fick 18 rätt. Haha. Hmm jaa jag bör nog kolla upp min allmänbildning lite bakåt i tiden. =) Men super kul att göra verkligen! Bästa som han hittills har hittat på.. Jag är imponerad. Är dock mindre imponerad över att ha försökt lämna in mitt och J´s projektarbete och han bara påpekade massa saker. Suck jaja nu kan vi rätta till dom sakerna och lämna in det slutligen nästa vecka igen. Blä.
Skönt snart slutar jag! Jippie! =) Ska bli skönt att komma hem faktiskt.

Me like you...

Kommentarer
Postat av: Maria

och snart slutar man skolan snart också och det är väldigt nice :D

Postat av: Angelique

aa verkligen, ska bli såå skönt :D

2007-04-18 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback