Påsklov och shopping.

Äntligen som man har längtat, idag ska jag åka till Farsta med min vän A. =) Sätta sprätt på lite pengar får man hoppas =P I annat fall så diskuteras det faktiskt att vi ska till Kista med S också. Hope so! Älskar shopping! Det är verkligen sådan skön tröst. I need it!
Jag trodde inte att man skulle sakna det så mycket som jag har gjort när jag var i Sälen, men gah, det var ju galet va man längtade efter det! Allt vårnytt som var låångt borta där uppe, men man såg det på reklamerna på tv. Snön gjorde sig påmind så fort man tittade ut genom fönstret och då insåg man varför vårkläder och skor inte var aktuellt där.
Men idag, då blir det shopping! Myysigt! =) Skriver nog förmodligen när jag är hemma igen. Bäst man kilar!

One of us is gonna die young...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback