På banan igen.

Det må jag säga! Oj oj oj, tänk om man ändå hade obegränsat med pengar. Jag var nära att handla upp hela Farsta alltså. =)
Jag köpte:
Studentklänning, MQ
Andra halvan av min bikini, HM
En vit/svart randig skjorta 3/4 ärmar, HM
Balskor, kan dock användas vardagligt också, Skopunkten
Och jag hittade mitt älskade hårmousse, Fructis på Cubus blev så otrooooligt glad då! haha =D Jag som trodde det var helt ute med mig. =)
Jaa sen kunde jag tyvärr inte köpa något mer för mitt konto sa stopp. Blä. Jag ska senare köpa en jätte fin väska på Lindex och ett par till skor på skopunkten, ett par söta tygskor =)

Så nu är jag öööverlycklig att vara tillbaka i banan igen! Nu är livet som det ska. Och jag blir så lycklig av shopping =)

Jag har varit i alla städer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback