Lite bilder från modevisningen i Sälen.

109823-63

Ida och jag, först ut.

109823-62

Ida, David och jag, efter bytet.

109823-61

Jag efter bytet.

109823-60

David och jag första vändan.


Jag gick då modevisning för Sportshopen som fanns på hotellet tillsammans med en som heter Ida som också jobbade i receptionen och David som var bartender. Det var hur kul som helst att ställa upp faktiskt, och något jag förmodligen aldrig skulle våga göra här hemma. Men allt är annorlunda i Sälen må jag säga. =)
Det var inte bara vi som gick modevisning innan afterskin utan det var, Snöklippet på hotellet och en butik som heter J i Sälensby. Tror det var någon mer men minns inte riktigt =P
Kul var det iallafall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback