Back in town.

Nu är det slut på friden må jag säga, för nu är jag hemma igen! Känns helt konstigt, visste inte vart jag var när jag vaknade kan jag ju säga. haha usch, den känslan var lite halv läskig faktiskt =D
Men det känns ganska skönt att vara hemma igen, fast jag vill tillbaka. Saknar alla mina vänner där och hela livet i Sälen! Det var riktigt bra där! Ångrar INGENTING och allt var bara bäst på alla sätt och vis ;)
Kommer ladda upp lite bilder här från min underbara resa =) Och lyllos Camilla som är kvar en vecka till må jag säga =) Jag kunde ju inte stanna pga min skrivning till körkortet som jag har nu i veckan. Men ganska bra att hinna varva ner lite innan skolan och provet när man kommer tillbaka, barteknik. Suck. Men men, går nog bra!
Kommer aldrig glömma Sälen.

Clamor of glamor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback