2 days.

Till våran efterlängtade studentskiva! Tjohoo! Är taggad till tusen må jag säga. =) Det ska bli så rackarns roligt! Längtar längtar.. Men jag vet inte vad jag ska ta på mig?! Världsproblem alltså... Hoppas det löser sig! Annars vet jag inte vad jag tar mig till faktiskt. Ska till Kista imorgon efter tandläkarbesöket i Södertälje med A och S. Greatans när man inte har pengar, men va fan!
Skolan började idag också, skönt att träffa alla igen, speciellt N, E och J. Toppen tjejer! Blev nääästan klar med projektarbetet också. Så skönt att få det ur världen sen. Puh. Hoppas att det blir bra betyg också bara. Jag är lite nervös.
Är "ledig" nu till måndag igen, haha. Men vad är oddsen på att man får inbokade två tandläkartider dagarna efter varandra? Haha. Men jag fick det iallafall. Sedan kommer jag nog inte må toppen på fredag efter våran studentskiva på torsdag så jag tog ledigt från praktiken helt denna vecka och som tur är var det cool lugnt. =) I know how to talk. Haha närå! Men kommer nog bli en as skön vecka, inga träningar bara mötet ikväll att passa. Resten är glass glass och åter glass! Myyys. =) Nästan som lov en vecka till faktiskt. Inte helt fel =)
Mår toppen bra också, kan inte bli bättre känns det som! Haha. Eller alltid finns det saker som kan bli bättre men dom får man lägga åt sidan och njuta så gott det går.
Men nu ska jag inte direkt njuta, ska försöka mig på att göra klart sista med projektarbetet så jag slipper tänka på det något mer. Suck. Blir aldrig av med det tror jag faktiskt.

Hey, I´m in the band...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback