Snart helg!

Guu så skönt, som man har längtat =) Och nästan en helt ledig helg. Knappt så det finns på min världskarta känns det som =D Haha! Alltid handboll.. Gör inget annat typ =) Men kul är det fortfarande så varför klaga!
Imorse var det inte så jätte farligt som jag trodde att gå upp kl 4. Bara det att det kändes NÅGOT ensamt, ingen hade gått upp då än (KONSTIGT) det var mörkt kallt och kändes så himla fel! Haha! Men det gick bra, jag har inte varit trött på hela dagen tills jag satte mig på tåget hem och lutade huvudet lite lätt mot fönstret.. Sen var det nästan kört =D Höll på att somna, och huvudet kändes som att det vägde MINST ett ton. Har nog kommit till det stadiet att jag är övertrött för nu har det gått över! Hehe.. men snart är det väl ikapp mig igen kan jag tänka mig, typ på träningen ikväll... SUCK! Orkar inte träna idag. Men vad gör man inte för laget =) Närå!

Men jag får väl berätta mer om allt sen eller nått.. Börjar bli långdraget, kanske man är rätt trött iaf? ;)

Have a nice day =)
/A

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha jag vet vad du menar! :)
Visst är det hemskt att gå hemifrån så tidigt, hehe jag tar bussen efter dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback