Lördag.

En helt vanlig lördag, nästan iaf. Fri från handboll! (Helt otroligt!) Kändes så sjuukt skönt! Var och tittade på innebandy tidigare idag istället =P Sen bar det av till stan, shopping med Akhila och Sarah. Hittade såklart inget, eller joo två par jeans som satt obra liksom. Men dom hittade jeans och tröjor iaf =) Toppen för dom! Och nu har jag dilemma, igen.. Vet inte om jag ska följa med ut på krogen eller sitta hemma.. Låter som kanske ett enkelt val. Men inte för mig just nu. Lilla Jimmy gick och blev sjuk så han ska inte med och det är han som sa att vi skulle med dom andra ut. Så det känns som att jag kommer vara ryggsäck på dom iprincip! Jag hatar att vara en börda för andra!

Aja.. Sak samma, känns som att det kvittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback