Ett tag sen.

Kom på nu att det var ett tag sen jag skrev lite här. Fast jag kan ju säga att jag inte har särskilt mycket att komma med, mina veckor ser ungefär likadana ut! Ganska långtråkigt faktiskt, men man hinner inte ändra på det men jag gör mitt bästa!
Idag har jag tydligen match kl 19.45 i idrottshuset (hemma match) som tur var, jag hade nog annars blivit smått sur. Det är med damjuniorerna och på söndag blir det spel med b-damerna (typ samma lag som i dj) Äntligen får man spela match! Var ju tvungen att stå över sm och premiär matchen med b-laget men men skönt att spela nu iaf! Men mindre kul en fredagkväll när man inte planerat in det direkt fick veta det igår. Men man ställer ju upp!
Och imorgon får man hoppas att det blir shopping med vännerna! Tjohoo! =) Ska kanske kolla på innebandy också men det visar sig =)
Jag är också i stort behov av en låt som ingen har!! Her Majesty - Sunshine, hur bra som helst, tycker jag iaf.

Jaja nu ska jag göra något vettigt av dagen känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback