Suck..

Jag hade skrivit ett sjukt långt inlägg men så när jag skulle spara och publicera så stog det bara "logga in" då blir man verkligen så där att men ååh så jävla typiskt! Jag blev inte direkt helt nöjd med att det blev så, men varje dag lär man sig något nytt sa en lärare till mig när jag gick i åk. 6 har jag för mig. =) Se vad man minns! Haha.. Helt otroligt faktiskt att jag ens kommer ihåg det men kul ATT jag gör det.
Idag har jag hunnit varit lite med Sailormoon faktiskt, när han väl makade sig upp ur sin skönhetssömn =P Vi kollade på Jackass 2 som planerat. Och den var asapa rolig faktiskt! Jag diggar iof Jackass överhuvudtaget så inte så konstigt kanske men iaf. Gillar också Viva la Bam, kanske för att det nästan är samma som är med där men ändå! hehe.. Och sen skadar det inte att
Bam inte är helt ful heller. Men det hör inte hit! =)
Det var trevligt att hinna vara med Sailor ett tag, trist att han skulle jobba natt iof för nu sitter jag här helt osysselsatt och msnar lite och sånt man gör när man är totalt fantasilös! Men man får ju hoppas att det dyker upp något som en blixt från klar himmel ;)
Jimmy är med sina vänner så honom har jag ingen större lust att störa med tanke på att han inte gör det mot mig när jag är med mina =) Något gör man ju alltid, mer eller mindre roligt dock.
Imorgon blire till att spela match iaf, mot Westis jippie! Ska spela b-dams match i Sjöstadshallen, mycket fin hall faktiskt. Jobbigt att åka på borta matcher bara, haha (lat jag vet..) Hoppas bara att vi vinner! Håll tummarna för oss =) Det gör jag iaf! ;)

Jag har aldrig sett någon så uppsnärjd i det blå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback