Lyckad lördagkväll

Det kan man verkligen säga =) Hade hur roligt som helst, träffade sjuukt mycket folk man kände! Vill bara inte se bilderna därifrån, usch usch.. Haha kommer inte vara vackra bilder där inte. (Säger inte vart jag var haha) Hoppas alla andra hade det lika roligt som jag hade, och grattis i efterskott Hajas också!

Men ett absolut större grattis till Sarah som fyller 18år idag!! Tjohoo! Grattis!

Nää jag vet inte mer vad jag ska säga mer än att det gör inget om man inte har så mycket pengar det löser sig ändå! hihii =P Skönt med vintertid också, tjänade en heltimme. Inte för att det gör något iaf, har ju lov! Det är också otroligt skönt faktiskt!
Om jag ska gå och äta lite frukost kanske?

Gråsparven när hon sjunger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback