Snöö! =)

Jippie, första snön och det = kaos! Som alltid.. Shit, förstår inte landet att det faktiskt blir vinter varje år? Äsch, kul tycker jag att det är. Men inte att min kära far åker runt på sommardäck är väl inte helt ok.. =/ Men men, har stått och tjatat om att det måste komma mer snö hela dagen hos Henke när vi bakade kladdkaka, haha han blev typ galen på mig och Anders bara garvade och fattade inte varför jag ville ha det typ =P Var med Henke och Anders hela långa dagen idag, åkte och letatde Henkes spel som kommer ut imorgon, hem bakade kladdkaka, friterade chickenbits och pommes sist men inte minst spelade XBOX, NHL 07 t.o.m. AS SKOJ! Jag ba "nää men inte hockey.. kan inte har ingen lust" Men jag var mest på till slut =D Sen satt dom och pikade mig om det också, jaja jag erkänner! haha.. Sen bar det av ut i snöstormen, fick gå hem till på köpet. Dom har stängt av all busstrafik i sthlm så jag gick hem och sen gick ner till min träning. Duktig kikka =) Glodde på herrarna sen hem fort som fan (eller inte riktigt, pappa har ju som sagt sommardäck) och kolla på Lost, och nu sitter man här. Utan middag och allt.
Men ska nog gå och ta något att äta faktiskt =) Fil eller nått...
Inte fick jag jobba idag heller och inte imorgon, buhuu! Och inte har jag heller fått min lön... =( SUCK! Jag vill ha min JACKA! Please.... Det är kallt nu jue!

It´s me in your eyes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback