Nu är jag allt taggad.

Till tänderna! Imorgon är det mössprovning och vi har diskuterat studenten idag, igen.. Haha tycker vi alltid gör det på tisdagar men men. Vi la upp en liten "budget" som hastigast bara för att få en blick över hur mycket studenten egentligen kommer kosta för en själv.. Och jag trodde jag skulle svimma! Runda slängar kommer det gå på 5500kr! JAG MÅSTE HA ETT JOBB! Trodde det inte riktigt var sant när vi fick slutsumman. Man var liksom inte riktigt beredd på det bakslaget. Maria brukar skriva om att hon behöver ett jobb i sin blogg, och nu har jag kommit på mig själv också att nu krisar det snart! Så, Maria jag förstår dig mer än någonsin just nu!!
Man vill unna sig mer än vad man kan. Så är det väl alltid, joo förvisso men det känns mer nu när man får det klart och tydligt framför sig.


Så du är en tvilling, jag visste det...


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh men sök jobb med mig på coop forum! De behöver folk men det ligger i fittja så jag känner inte för att gå där själv på kvällstid.

Postat av: Angelique

Va smart du är =) Det skulle jag ju faktiskt kanske kunna göra =) Ska bara kolla med min vän om han kan kolla lite.

2006-11-15 @ 16:15:27
Postat av: Maria

Okaj säg till när du vet hur du vill göra :)

2006-11-15 @ 19:29:53
URL: http://miaballerina.blogspot.com/
Postat av: angelique

absolut =) ska få svar från min vän först =)

2006-11-16 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback