Huvudet är inte riktigt med?

Kom på lite saker alltså =D haha som alltid... Som J´s kommentar "Du hittar ju bättre här i Göteborg än vad du gör hemma i Stockholm" och den är nog faktiskt alldeles sann.. Gör faktiskt det! Haha lustigt nog. Men diggar man stan där så är det ju som det är, förstår faktiskt inte varför jag aldrig kan lära mig stan här hemma, så sjuk dålig på den alltså! Fick förklara för taxichaffisen vilket hotell vi skulle till för det visste ingen annan, bra där. Men kul vare iaf! =)

Till något helt annat, blev glad när mamma var tvungen att rota i hela sin garderob efter en svart långklänning att ha på sig till grannens halloweenfest ikväll. För där hittar hon ett smalt, rött, flätat skärp jätte fint (i mitt tycke) som hennes mormor flätade åt henne en gång i tiden och det kan man utan problem använda nu. Kanske inte just den röda som man ska ha men det är jätte fint så nu är den hos mig istället! Hihii. Bra när mammor sparar saker ibland kommer till användning förr eller senare! ;)

Nu ska man bara hitta på något att göra också =/ Suck visste det här, hade sjukt många alternativ tidigare ikväll men vad händer, jaa jag bestämmer mig aldrig så blir jag sittandes här, toppen..!

Allt för mig för en stund iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback