Har ingen rubrik.

Det är skrattretande! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gör nog båda! Jag och sarah hade en diskussion och kom fram till egentligen ingenting mer än att, vad lever vi i för värld? Jag blir glad för ett par lockar. (Dom hon ska göra på mig på måndag!) Det är väl typ det. Inget sammanhang alls jag vet, men jag är sån.

Patetisk är jag också. Fast ändå inte. Jag vet inte vad jag ska tro, känna eller tycka just nu. Jag är tom. Tappat lusten till att utom att få mina lockar! Om någon skulle be mig skriva 100 bra saker om mig just nu skulle jag nog lämna det tomt, för jag kommer inte på något speciellt bra. Jag är trött, blir inte direkt gladare av det. Vad ska jag ta mig till? Kan inte skriva allt här i bloggen som jag vill få ur huvudet just nu blir så fel då. Mycket som man tror, tycker och tänker men ändå inte för man vet inte. Jag säger bara, EN vecka! En jävla vecka! Haha.. usch tur vi hade boxning igår, men synd att jag inte får ha det imorgon! Fan! Arg. Ledsen, jaa vad ska man säga? Har du tröttnat kanske? Jag vet inte, som med allt annat.
Nej usch orka skriva massa deprimerande saker, stackare att ni ens läser! haha!

It´s killing me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback