Fint väder och fredag.

Inte är man frisk än, inte helt iaf. Hostar fortfarande en del. Men jag ska spela matchen ikväll iaf, nu när man äntligen får spela match måste man ju ta chansen sen hur det kommer gå är en annan sak! Hoppas man orkar springa nått överhuvudtaget haha, lär ju vara i sämst form! Jag håller iaf tummarna för mig! =)

Idag har jag hållit på med mitt religionsarbete igen, fick dock massa hjälp av min vän Acke, tackar så himla mycket! Jag körde fast nämligen.. Skit jobbigt! Men är snart klar, jippie! Inte mycket kvar alls =)
Och det ska lämnas in V.48 så det känns skönt att slippa tänka på det sen.

Tror att den här helgen kommer bli rolig, trots att man är lite sjuk fortfarande. Imorgon ska man till Jennie på tjejmiddag och ikväll match sen till pungis =)

Jag antar också att Sailor hittade sitt spel igår eftersom han verkar ha isolerat sig sen igår förmiddag =P Kul för honom tycker jag! =)

Bloggar säkert senare för nu ska jag äta lite och sen vila så man orkar spela matchen ikväll =)

Take your hand and walk away...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att det går bra på matchen!

Förresten, hur sätter man in bild här på blogg.se? Verkar vara andra koder än i blogger.
Jag syftar alltså på headern inte i själva inläggen.

Postat av: Angelique

Okej.. Hmm jag som är så himla dålig på att förklara :D Men jag antar att du har hittat alla koder och så. Jag fick själv hjälp att lägga in. Men det står om man rullar ner lite bland alla koder "#header {
background: #FFFFFF url" typ så kan man lägga in där. Hoppas du förstår lite iaf :D haha jag fattar knappt själv!! =)

2006-11-11 @ 14:58:39
Postat av: Maria

Haha okaj men jag ska testa, thank you!

2006-11-13 @ 14:29:08
URL: http://miaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback