Duktig minsann.

Javisst är det väl så! Inte kan man bara ligga på latsidan fastän man är sjuk? Eller klart man kan men jag är en alldeles för rastlös person för att göra det. Så jag har tagit mig i kragen och fortsatt på mitt religionsarbete. Mmh se där va! =) Har skrivit klart om Kristendomen faktiskt (på uppgift ett) så det finns ju att göra.. Det är ju ett 6 veckors arbete så det kan man ju inte göra klart på en kvart direkt. Men jag är stolt att jag kommit igång och det måste jag verkligen göra. Helst av allt bör jag göra halva arbetet klart MINST. För det har ändå gått ett par veckor =/ Ska vara inlämnat v 48 den 27/11. Så klart man har lite panik ändå! Men blir nog inte mer än G på det här dessvärre, man orkar ju inte lägga ner massa tid! Tycker att det är riktigt skit att vi har praktiken som vi har! Det funkar verkligen inte! Och jag är glad om jag och Jenny kan göra nått överhuvudtaget på vårat härliga projekt.. =( Finns noll tid! Suck alltså..

Måste fortsätta med mitt underbara arbete nu så man gör nått vettigt! Skönt med en paus ändå =)

It´s a day that I´m glad I survived...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback