Det blir mindre bra.

Klockan är redan alldeles för mycket egentligen men ändå går jag inte och lägger mig. Varför? Kanske för att jag vet att ungefär hela natten kommer gå åt till att hosta och sen inte kunna sova, som alla andra nätter. Eller är det för att det känns som att det finns så mycket nu som inte spelar någon som helst roll längre.
Jag vet inte vilket av alternativen som stämmer bäst eller hur det är. Båda vet jag instämmer till viss del.
Jag vill inget annat än att komma bort just nu. Vetskapen om att man typ kunde varit i egypten nu i två veckor känns ju inte direkt perfekt. Äsch man ska inte klaga. Ungefär 26 veckor kvar i skolan dock inte hela jullovet inräknat. Så en månad på sälen där då är det inte så himla mycket, men det suger att vara skoltrött!
Något som iaf är lite positivt är att jag ska om en vecka permanenta om mitt hår på min kära vän Sarahs skola =) Ska bli roligt. Nu tänker ni "haha gamla gråa små tanter som permanentar sitt hår, muppigt!" Förvisso är det väl så, men jag älskar lockigt hår! Och har ju permanentat det tidigare och blev helnöjd. Så jag är gärna en muppig grå liten tant som permanentar sitt hår, jag tar den smällen! =)

Jullovet är inte långt ifrån, men det känns ändå som en evighet.... Vill jätte bort nuu!

One hand in my pocket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback