Dam-em m.m.

Idag var vi på möte inför dam-em på hovet. Det var segt. Och kläderna vi ska ha var inte klara, såklart. Tog kort gjorde man också.. Usch. Tur man slapp se det, men jag kommer istället att få ha det kortet så man kommer in typ överallt. Hemska tanke. Men det ska bli jätte kul att få uppleva en så stor grej på nära håll. Jag, Akhila och Sofie ska springa runt inom "tävlingsledningen" typ. Lämna resultat till press och annat folk. Jaa iprincip springa runt hela hovet med papper om allt. Läskigt men ändå roligt. Imorgon är det till att jobba på globen också, är lite nervös faktiskt. Hur ska detta gå? Har förvisso vissa känslor som gör att det inte känns bra, vill inte ha dom men dom finns där och det är inte pga jobbet. Mycket är i en enda röra just nu, vet inte vart jag står eller vad jag ska ta mig till, glömmer tider,datum, saker och vart jag ska befinna mig heeela tiden. Det är inte likt mig! Har aldrig varit sån här tidigare, varför när allt annat är rörigt? Joo kanske för att det är så rörigt så kan jag inte hålla koll på allt annat samtidigt, såklart, pucko!
Gick väl bra på praktiken idag, mådde inge vidare men jaa, gick hem när det var typ två timmar kvar. Onödigt jag vet, men jag mådde piss och kände mig svimfärdig. Ska inte dit imorgon för att palla imorgon kväll. Och förhoppningsvis bli av med min huvudvärk. Super smart att sitta vid datorn då, nej inte ett dugg verkligen inte. Men måste få någon som helst kontakt med omvärlden. Känns som att man är isolerad och bara förflyttar sig mellan olika platser hela tiden, samma visa varje vecka.
Måste ändra min negativa inställning. Det är svårt. Speciellt när man har tusen olika tankar i huvudet som är si och så. Mest så. Suck. Varför NU? När allt höll på att ändra sig.
Äsch kan berätta en lite roligare sak, fick igår trots alla dumma kommentarer och andra tråkigheter så kom en norsk gäst fram till mig (tjej/tant/dam eller hur man ska uttrycka sig) och sa att jag hade jätte fint hår. =) Då fick man lite hopp om livet iaf. Kul att man får höra sånt ibland, inte för jag vill att komplimanger ska hagla över mig, men liksom en sån egentligen liten sak gör så mycket för en människa.

Usch giftigt långt inlägg, blev inspirerad av Jessicas långa inlägg (dock var hennes något positivare än mitt) Så jag var ju sjukt tvungen att göra detsamma =)

Du känner mig alltför väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback