Ångest, som vanligt.

Det är ju tisdag så vad annars? Alltid samma visa varje tisdag.. Usch hatar verkligen praktiken! =( Man kan inte tro att det finns såå mycket ångest för egentligen en sån skit sak, men jag fixar det inte. Det är inte roligt nånstans, känns som varje onsdag när man vaknar 05.00 att man är jätte sjuk, feber förkyld jaa allt man kan komma på för att slippa. Men jag är ju inte det. Inte alla ggr iaf. Blää. Allt är piss när det är praktik, verkligen allt. Så har handbollen börjat gå sämre än någonsin känns det som. Det gör ju verkligen inte saken bättre! Skönt att vi bara behövde gymma i 60 min idag för att våran tränare skulle jobba. Så är sista träningen imorgon för denna vecka för på torsdag är det möte inför Dam-Em. Jaa handboll..
Äsch det blir ju verkligen inte bättre av att jag sitter här och klagar, men jag måste få ut lite av ångesten och det som tynger mig. Men det här är bara en bråkdel. Känns så himla töntigt och sitta och skriva om allt sånt här i en blogg som varje levande själ skulle kunna läsa om dom nu så ville.
Men men, imorgon är det onsdag. Hoppas dagen går fort imorgon annars känns det som att jag ger upp.
Har ont i magen, som dom senaste hmm 1, 1 & ½ veckan?

Och jag står framför spegeln, vill förändra allt, och allt som jag ser i den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback