Update, Dam-em.

Jaa som ni kanske märkt har jag inte bloggat något typ, på ett par dagar. Isolerad inne på Hovet är nog rätta ordet. Nästan så man har känt sig som en fånge som transporterats till fängelset direkt efter jobbet. Men riktigt så har det inte varit, men det har känt så ;) Direkt från praktiken så har man flängt till Hovet, hemma runt 23 tiden och sen upp kl 5 (eller iaf ett försök till att gå upp då, lyckats försova mig både igår och idag) Man kan säga att jag har varit/är jävligt trött.. Är sjukt slut i hela kroppen och bara tanken på att receptionsarbetet till egentligen nu i tisdags ska lämnas nu på tisdag vilket jag inte ens börjat med och att jag ska hålla tal på måndag och har ingen bra avslutning på det eller vet inte ens om det är 5 min långt som det bör vara.. Jag har med andra ord en del att göra. Dock har jag inte så mycket tid till att göra det mer än idag som jag bara vill sova lite och ta det sjukt lugnt. För imorgon bär det av till "fängelset" igen, Hovet då da. Första matchen börjar kl 12.00 Sverige mot något lag, sen är man inte hemma förens runt sent =( men man får belöning, Sturekompaniet på söndag kväll runt 20.30 med fördrink och mat så det är hur bra som helst, och JA jag ska till skolan dagen efter =)
Men idag var min sista dag för det här året på praktiken och sista dagen på frukosten, jag känner stor lycka för det! trots att jag inte har riktigt känt att det är den sista än.. Märkligt men sant. Jullov snart, sjukt skönt! Jag ska sova hela dagarna!! =) GUU så slappt det kommer bli! Och så om en vecka åker jag till min söta farmor i Sundsvall och firar jul, längtar massor massor tills dess. Vill ha massa snö nu, tack! Man har ingen riktigt julfeeling än.. =( Men det kommer förhoppningsvis, iaf när man kommer till farmor =)

Nu ska jag slänga mig på min säng och bara vara!! =)

Allt, alla minnen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bara och hålla ut och sen njuuuuta :D mindre än en vecka kvar!

Postat av: angelique

du anar inte hur glad jag är för det :D gaaah!

2006-12-16 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback