Träningsvärk och regn.

Det är sjukt att det är den 5 dec och nästan + 10 grader ute! Förstår inte, det är inte ens i närheten av noll gradigt ute =/ Inge vidare bra tycker jag. Vill ha julkänslan!
Igår var det kort träning, iaf på planen och typ bara fys! Först gym sen fys på planen och sen skulle vi ha lite tester och se vad man maxade i ben och bröst. Var typ helt död! Orkade ingenting, men då bör jag ju ta mer eftersom jag var utmattad redan innan, hihi! =)
Idag hade jag bara en lektion, eller två men gick inte på handbollen imorse, ville inte vara själv där =) Så nu är man hemma och har just övertalat C om att följa med och shoppa julisar! Jag är så bra, haha! För jag måste få mitt härliga arsle ur vagnen och komma igång med julklappshandlingen! Och Skärholmen blir perfekt att shoppa i för där har dom allt under samma tak och det är bra eftersom att det regnar ute.
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, jag vet men det känns inge vidare lockande att åka in till stan och ränna runt där och hoppas på att hitta något när man är blöt! =)
Men jag har fått med mig henne så nu är jag nöjd och glad faktiskt, hoppas bara jag hittar det jag behöver så jag inte har panik sen ;)
Nää nu fick jag lite bråttom, måste hinna äta lite lunch innan jag kilar iväg för en härlig shopping dag, fast jag inte ska köpa nått till mig =( Buhuu.. Men men det gör nog inte så mycket, ska ju till åland på fredag så =) Hihi!


Jag kan inte ens stå när du ser på..


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Skärholmen var smart! Fast jag är försig redan klar med mina julklappar så nu kan jag ägna mig åt mig själv och det är riktigt skönt! Tihi

Postat av: Angelique

Och hur sjukt lyllos är inte det då? :O Jag är såå avis på dig faktiskt! :D
Träffade din far i tumba c hmm igår eller nått var det och hans sambo =)

2006-12-06 @ 14:46:29
Postat av: Maria

Haha ja det är väll sant :P
Åh jasså? såg du hennes fina mage då? :D

2006-12-06 @ 16:08:08
URL: http://miaballerina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Absolut! Såg så mysigt ut :D Din kära far såg något stolt ut om man säger så :P

2006-12-06 @ 16:38:07
Postat av: Maria

hahaha jag är inte förvånad!

2006-12-07 @ 09:19:40
URL: http://miaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback