SNÖ!

Till på köpet, samma dag så snöar det! Knappt så man tror det själv =) Men förvånar mig inte om det smälter bort, men jag håller tummarna för att det inte ska det såklart. Underbart med kyla och snö, som man längtat! Tänk om det blir en vit jul trots allt?
Ska snart och göra det traditionella och åka och köpa julgran med pappa. Då känner man att det är jul, så tar vi alltid in den dagen innan jul och pyntar, men nu ska vi ju åka bort på fredag så det blir nog på torsdag tror jag allt =) Gu va härligt när hela huset luktar julgran och det bara lyser i vardagsrummet när man kliver upp på morgonen när det fortfarande är lite mörkt, DET är julkänsla det!
Jullov känns det såklart fortfarande inte som att det är men det kommer väl inte förens vid nyår..
Så kan man inte fira Linda på hennes 19års dag på fredag heller eftersom jag troligen sitter i en bil på väg till farmor då.. Men men sånt som händer.
Nu ska vi åka och köpa julgranen! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja så sjukt mysigt med snö!! :D Vart otroligt glad när jag såg det, nu får det allt hålla i sig till julafton!

Postat av: Maria

Det var förstås jag som skrev förra inlägget, skrev med andra adressen haha

2006-12-19 @ 22:47:47
URL: http://miaballerina.blogspot.com
Postat av: Angelique

Hehe okej :D Du är ju riktigt inne på det där med bloggar :P

2006-12-20 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback