Jullov!!

Sååååå skönt!! =D Men det känns inte som det, känns som vilken tisdag som helst, dock mindre ångest. Känns som att jag har massa skolarbete som ska göras det har jag i och för sig, projektarbetet.. Suck. Men det känns som jag glömt nått annat, men det är det inte. =) Julafton om 5 dagar.. Bara 5 dagar sen får man se på kalle anka och äta farmors härliga mat! Helt sjukt.. Och ett halvår kvar i skolan bara. Jag hänger inte med för fem öre alltså. Det går för fort! Så har jag och J 1 år och 8 månader idag också, grattis på oss! =)
Idag i skolan gjorde vi inget, handboll på morgonen som alltid, blev silver i 2006 års minihandbolls turnering.. Gaah blir så sur!!! Vi har nämligen minihandboll varje tisdag på handbollsprofilen så nu var det sista innan årets slut så då hade vi års mästare som skulle koras, och vårat lag var värdiga vinnare men höll inte i finalen dock.. Kommer ta tid att smälta det! =(
Sen var det turism lektion i hmm va kan det ha varit en halvtimme med prat? Sen fick vi lunch.. Lagom nödvändigt. Sen var det "hotellektion" som innebar att ta bort julpyntet och sälja de godis och kakor som blivit över från julbord och annat på skolan. Jag satt mest. Men sluta tidigare fick vi iaf, en hel timme =) Hemma halv två är inte helt fel faktiskt. Så jag har inte haft en så ansträngande dag trots allt!
Så nu har man JULLOV!! Guu så härligt! =) Ska gå på julshowen på torsdag men det räknas inte.
Lycka är jullycka! =) Fast helst med snö =/

I need more time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback