Grattis Linda.

Grattis Linda på 19årsdagen! =) Jag är verkligen inge vidare glad över att missa att fira henne.. Usch usch usch. Okej jag får åka till farmor MEN ändå. Man fyller bara år en gång om året. Sånt som händer. Dom lär ha roligt iaf, inte så att nått hänger på mig direkt =P Hade varit roligt att vara med bara. =)
Julgranen är pyntad och klar också, är dock INTE nöjd. Typ hälften av allt pynt som vi brukar ha är spårlöst försvunnet, så jag är besviken. Men den står där iaf och är pyntad. Det är mycket pynt på inte direkt så att halva sidan är tom, absolut inte men det brukar vara mer. Den är fin trots allt.
Skrivit packningslista har jag gjort också, det gör jag alltid om jag ska åka iväg för att vara iprincip hundra på att jag har med mig allt jag bör ha. Och jag hatar att packa, usch har alltid ångest fast det är roliga resor så har jag ångest. Fick veta också att det är runt 73 dagar kvar innan praktiken i Sälen med Camilla =) Yeeey! Ska bli såå roligt! Men förstå vad mycket kläder man måste ha med sig, jösses alltså. En hel månad ska vi vara borta. Snacka om lång packningslista. Haha!
Imorgon ska jag och J byta julklappar också, blir spännande. Hoppas han jobbar halvdag så vi får lite tid tillsammans. Man kan säga att vi behöver det mer än någonsin just nu. Saknar oss. Du är det bästa jag har! <3
Imorgon förutom att få träffa J så ska jag försöka hinna med att: packa min härliga väska OCH städa mitt rum, tror ni jag fixar det? Är rätt seg av mig, men det ska nog gå bra =)
Idag på träningen så körde vi gym, handboll OCH typ boxning, uppvärmning hade vi afrikanskdans, hur roligt som helst! Oj oj oj va jag skrattade. Och skönt med boxning för då får man ta ut lite aggrissioner ;) Inte nog med det vi hade ju minijulafton med laget också, jag fick kinderägg, mums! Pappa fick after eight och mamma fick shampo och balsam. Perfekt! =) Så fick vi samtidigt våra vinterjackor som vi ska ha i laget, sjukt stora, det är från blåkläder och är herrstorlekar och minsta som fanns var Small. Men men =) Varma är dom iaf!
Skönt med lite julledigt från handbollen också, enda fram tills onsdag.. Fan. Hade hoppats på att man kunde få träna själv, men icke.
Om man kanske ska börja packa så man har nått gjort?

Det lät ju så bra allt det du sa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback