God fortsättning på er alla!

Nu är man hemma från, hmm jaa det skulle ha varit snöiga och kalla norrland men det blidde inte riktigt så. Usch, en jul utan snö och framför allt i sundsvall, det är SJUKT! Så vet man att Stajn i laget hade snö =( Buu på henne! Men men, julen har varit som den brukar, mer mat än vad man petar i sig på ett år har man hunnit på ett par dagar (bör springa bort det så man inte skäms på beeptestet den 2a & 3dje) Julklappar har man lyckats få också, antagligen har man varit snäll iår med då =)
Det jag fick som jag minns var iaf:
Balklänning
Locktång
Parfym
Presentkort på Nilson Group 500kr + 500kr (av j också)
300kr av farbror och hans tjej
Hipphipp säsong 1
Pirates of the carribean 2
En portabel dvdspelare. (sån man har i bilen t ex.)
Uppladdningsbara batterier med laddare

Det var typ det som jag kom ihåg =) Men är hel nöjd, fyller ju faktiskt år i januari också. Så det enda som saknades på jul var ju verkligen snön.
Men här är iaf julgranen med lite julisar under hos min farmor.


Och ingen jul utan jultomte, är man i norrland så är man! (Farmor var jultomte, en elak sådan =))



Don´t give up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback