6 dagar kvar till jul.

Nu var då dam-em över. Både en lättnad och en viss tomhet. För nu drar det "vanliga" livet igång. Träningsmatch ikväll med damerna mot P-91, ska bli roligt att få spela match efter så lång tid! Länge sen man tränade också =/ En och en halv vecka om man får vara mer exakt. Känns som att man har blivit sjukt mycket sämre på den här korta tiden ändå. Hoppas det inte stämmer bara. Har träningar fram tills torsdag iaf sen är det ett kort "uppehåll" som innebär egen träning. (Vilket jag inte är särskilt bra på, själv diciplinen är inte den bästa på den fronten.) Men värt ett försök iaf =)
En skoldag kvar i skolan då innan det är jullov. Så otroligt sköönt! Som man har längtat och längtat och nu står man där. Sjukt va tiden har gått fort. Ska i och för sig gå på julavslutningen på torsdag och se julshowen eftersom det är den sista julavslutningen för oss. Plus att man får lite julkänsla med sig också. =) Fast nu har ju kylan kommit så det känns bra. Nu är det bara snön som saknas! Den lär väl inte dyka upp mer än lagom till min födelsedag i januari... Usch för att inte ha snö på julafton!
Tänkte visa bild från em finalen också mellan Ryssland-Norge, där Norge stog som segrare. Heja Norge! En bra, jämn match där man märkte att Norge var det bättre laget. Grattis Norge!
Och till på köpet fick jag en av em bollarna som spelarna provat till match, vet dock inte vilken match men en boll har jag iaf. Fin och säkert kostar den en del. Kul att ha en em boll hemma! =) Det tackar jag för. Hade det trevligt med A på Sturekompaniet igår också, synd bara att vi var tvungna att åka tillbaka till Hovet för att rulla ihop golvet. Var framme vid Hovet ungefär vid 12 inatt.. Ingen höjdare att rulla handbollsgolv i högklackat! Men absolut en ny teknik ;) =D Var inte hemma förens vid 20 över 2 nångång inatt så man känner sig lagom sliten faktiskt efter alla dessa dagar på det där Hovet. Inte många sovtimmar denna vecka inte.. Men snart jullov!! =)
Måste börja med receptionsarbetet också, usch usch usch.. Fick iaf något gjort idag, höll mitt tal mot alla odds. Enligt mig, trodde inte jag skulle göra det. Men nu är det över och slipper tänka på det nå mer, skönt!
Men nu är det dags att börja skriva lite då..

Finalen, Norge (rött) - Ryssland (blått) 27-24



Och min fina em boll.






Jag vill ha det som förr, tror du vi klarar att fixa det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback