1 december mina damer och herrar.

Äntligen, men varför känns det inte som det? Snö brukar det inte vara nu iaf, kommer ju alltid sent. Kändes så himla konstigt att öppna mina två kalendrar jag har. En choklad och en Haribo =D KAN inte släppa traditionen =) Kanske är lite små töntigt men jag ger mig inte. Man måste ha den rätta feelingen annars är det inte jul. Vilka krav man har egentligen.. Tänk dom som inte kan unna sig en julkalender, eller inte ens kan fira jul fast dom vill. Va hemskt =/ För mig är det så självklart. Tänk när jag blir stor och har man och barn och inte kan fira jul för man inte har råd? Förhoppningsvis har man ju ett jobb och har fixat allt innan man skaffar familj, men tänk om. Läskigt det där.
Men men, om en timme ska jag åka till globen för min första spännande dag där. Endast fyra timmars jobb men ändå kul! =) Ser fram emot det verkligen. Börjar bli galet nervös, men det kommer gå fint. Kommer inte behöva oroa mig över att spilla på någon gäst eller nått annat pinsamt, här ska man bara stå och ta telefonnr that´s it. Men typiskt mig och klanta till en sån simpel sak.
Cissi och jag ska troligen ta en make up kurs nån kväll, hoppas det blir av, precis som magaluf =D Kul kul!
Nää måste gå och ladda inför jobbet ikväll, iiih såå nervös! Så jag kanske bloggar lite efter jag kommit hem igen och berättar hur det gått =)

It´s a lot´s of things I want to say to you, but i don´t know how...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback